Меню сайту
До уваги !!!
Департамент освіти
ЧОІПОППЧОР
ПедПреса
МОНУ
Наше опитування
Чи подобається Вам наша школа

Результат опроса Результаты Все опросы нашего сайта Архив опросов

Всего голосовало: 696
Статистика

 (Продовження....)

   Діють спортивні гуртки по футболу, волейболу та баскетболу. Рівень відвідування учнями цих секцій дуже високий.

  Середньому шкільному віку дуже імпонує профілактична програма «Рівний -рівному». Заняття у Мельник Л.В. відвідують і стають лідерами не тільки діти, що добре навчаються, але й діти із середніми здібностями. Виступи перед іншими дітьми дають їм можливість самоствердитись, повірити у свої можливості. Значну роль у профілактиці шкідливих звичок відіграє перегляд відеоматеріалів. До повчальної ролі вчителя учні швидко звикають. А у профілактичних відео їх вражає інформація, що йде від ровесників, батьків, тобто тих, до кого вони прислухаються і ким дорожать.

    Вихованці гуртка ДЮП є неодноразовими переможцями районних та обласних змагань на протипожежну тематику.

  Екологічно-просвітницька робота. Еколого-просвітницька діяльність у школі направлена на екологічне виховання дітей та молоді, формування у них бережливого ставлення до навколишнього природного середовища.

  Екологічне виховання наших учнів є системним та здійснюється не лише на гурткових заняттях, а і в позакласній діяльності, так задля ощадливого ставлення до довкілля, здорового способу життя щорічно у квітні проводиться місячник екологічних знань, в ході якого плануються просвітницькі екологічні хвилинки «Збережемо воду чистою», корисні поради «Домашня екологія», конкурс листівок «Спалюємо листя – спалюємо здоров’я – шкодимо довкіллю», екологічні акції «За чисте довкілля», «Збережемо первоцвіти», Всесвітній День води, «Година Землі», Міжнародний День птахів, «День довкілля», «День Землі».

    Останнім часом серед школярів знову значного поширення набула науково-дослідна робота.

    Туристичні походи як фактор зміцнення фізичного здоров’я дітей.

   Протягом усієї професійної діяльності Валентин Васильович Гоменюк культивує у своїй практиці туристичні походи, що не тільки сприяють зміцненню здоров’я, а й здружують колектив, розвивають кращі моральні якості дітей. Під час походів діти розвивають витривалість, загартовують організм сонцем, водою та повітрям, а завдяки спортивним іграм розвивають силу, швидкість та спритність. Діти краще пізнають один одного, навчаються товариськості та взаємовиручки. За спостереженнями педагога та батьків діти, що брали участь в походах, менше хворіють, що є ознакою зміцнення імунітету.

   На території Маньківського району протікає річка Гірський Тікич. Саме вона стала улюбленим маршрутом туристів. Також красою первозданної природи чарує невеличке село Юрпіль. У походах діти вчаться любити і цінувати природу. Дводенний чи триденний похід – прекрасний відпочинок, незрівнянний засіб для зміцнення імунітету та розвитку фізичних якостей дітей. Добре організований похід принесе море насолоди і незабутніх вражень, зблизить дітей.

   Змістовне дозвілля учнів організовується і в канікулярний період. Щорічно учні школи здійснюють екскурсії до селищного парку, алеї дубів, Дзензелівського краєзнавчого музею, дендро-парку «Софіївка», подорожують місцями рідного краю (р.Гірський Тікич).

  Під час канікул та екскурсій учні школи займаються збиранням лікарських трав. Разом з медичною сестрою, використовуючи довідник лікарських трав, займалися збором, сушінням та збиранням лікарських рослин.

  Активно щороку на початку літа розпочинають свою роботу пришкільний табір відпочинку «Веселкова країна» (начальник табору Руденко О.В.), мовний табір, 10-тикласники відвідують позашкільний табір «Козацький гарт».

Співпраця з громадськістю та закладами сприяння здоров’ю.

  Наш заклад тісно співпрацює з районною лікарнею, центром дитячої та юнацької творчості, відділом поліції, районною службою дітей, сім’ї та молоді, органами законодавчої та виконавчої влади, з представниками бізнесу, до 2016 року – із громадською організацією «Червоний Хрест».

  Щоквартально у школі проводиться інформаційно-освітня робота працівниками центральної районної лікарні. Робота ведеться з учнями в приміщенні школи у формі бесід, прес-конференцій, лекцій, зустрічей.

  Взаємодія школи і сім`ї – один з головних принципів організації освіти. На базі нашої школи двічі на рік проводяться засідання Ради школи, до складу якої входять в однаковій кількості вчителі, батьки та учні. Також створено шкільний батьківський комітет, згідно затвердженого Положення. Двічі на рік проводяться загальношкільні батьківські збори, батьківський всеобуч. Плідно працює Школа відповідального батьківства. Двічі на рік батьківські лекторії проводяться у початковій, середній та старшій школі. Так, для батьків, учні яких навчаються у початковій школі проведено батьківський лекторій «Авторитет. Особистий приклад батьків у процесі виховання» (27.11.19). Для батьків, учні яких навчаються в середній та старшій школі проведено батьківський лекторій «Конфлікті ситуації підлітків з батьками та вчителями. Психічне здоров’я дітей» (запрошено директора ЦСССДМ Бородієнко Т.В., 10.12.19).

  Усі проведені заходи та новини висвітлюються на шкільному сайті. Створено розділи: спортивно-оздоровча робота, гурткова робота….

  Отже, «Школа сприяння здоров’ю» забезпечує системне співробітництво педагогів, психолога, соціального педагога, медичних працівників, батьків, спрямоване на навчання, виховання й розвиток школярів на основі зміцнення здоров’я всіх учасників. Школа ставить собі за мету формування в свідомості дітей шлях до здорового способу життя.

  Педагогічний підхід у реалізації поставленої мети полягає в тому, щоб забезпечити школярам всебічне і глибоке уявлення про багатогранність, велич і красу навколишнього світу. Людини і на цій основі виробити ціннісні орієнтації на здоровий спосіб життя, гідний сучасної людини.

Програма «Здоров’я через освіту» Маньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Структура:

І. Загальні положення.

  1. Мета та завдання.
  2. Принцип концепції.
  3. Особливості концепції.
  4. Форми та методи роботи.

ІІ. Основні заходи.

  1. Адміністративно-управлінська діяльність.
  2. Валеологізація навчально-виховного процесу.
  3. Санітарно-гігієнічна просвіта.
  4. Екологічно-просвітницька робота.
  5. Співпраця із громадськістю та закладами сприяння здоров'ю.

IІІ. Фінансування.

ІV. Очікуваний результат.

  1. Досягнення показників здорового клімату в школі

І. Загальні положення

Мета та завдання:

  1. побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб він укріплював фізичний стан учнів, розвивав психічно, соціально і морально здорову особистість;
  2. скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров'я учнів;
  3. формувати та розвивати навички культурної поведінки в родині, у шкільному колективі, на вулиці, у громадських місцях;
  4. запобігати негативному впливу факторів навколишнього середовища на учнів, охороняти стан психологічного здоров’я, учасників навчально-виховного процесу, організовувати їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя.

На шляху досягнення цього постають такі завдання:

      1. створення оргкомітету школи з питань упровадження програми «Школа - сприяння здоров'ю»;
      2. здійснення освітньої діяльності фахівцями для педагогічного та батьківського колективів із метою підвищення кваліфікації учасників реалізації програми;
      3. організація науково-методичного й інформаційного супроводу діяльності;
      4. сприяння співпраці школи зі службами та закладами селища, що займаються питаннями збереження та зміцнення здоров'я;
      5. створення сприятливих психологічних умов вчителям та учням школи для їх творчого і професійного росту та задоволення різноманітних інтересів;
      6. оздоровлення предметно-просторового середовища школи (озеленення, належний благоустрій та утримання території школи, меблювання, відповідне фарбування, оформлення класних кімнат, всіх приміщень школи, дотримання відповідних норм і правил);
      7. створення умов для науково-дослідницької діяльності учнів, виконання наукових робіт валеологічного, біологічного та медичного спрямування в МАН;
      8. розвиток соціальної й особистісної компетентності дитини;
      9. запобігання виникненню психологічних і соціальних проблем.

Принцип концепції

Інтелектуально розвинену, духовно багату та фізично здорову людину

виховуємо сьогодні

Особливості концепції

Концептуальна модель «Школа сприяння здоров'ю» враховує особливості діяльності освітнього закладу, ступінь завантаженості педагогічних та інших працівників школи. Вона не потребує залучення додаткових коштів для своєї реалізації та може впроваджуватися паралельно з іншою діяльністю школи. Мікроклімат у школі створюють самі учасники навчально-виховного процесу: адміністрація, педагогічні працівники, батьки, медпрацівники, учні тощо. Однією з головних особливостей концепції є її доступність. Упровадження не потребує особливого навчання працівників школи. Усі вони повинні усвідомлювати значення створення здорового освітнього простору в навчальному закладі для розвитку особистості учня та чітко виконувати свої обов'язки. Реалізація не виключає реалізацію інших концепцій. Позитивний моментможливість доповнення її різними виховними заходами.

ІІ. Основні заходи

з/п

 

Зміст

 

Відповідальні

 

 

Термін

І. Адміністративно-управлінська діяльність

1.

Створити оргкомітет школи із впровадження програми «Школа сприяння здоров'ю», забезпечити його дієвість.

 

Адміністрація,

оргкомітет

Постійно

2.

Забезпечити оптимальний санітарно-гігієнічний режим діяльності школи, контролювати дотримання відповідних вимог

Адміністрація

Постійно

3.

Забезпечити складання розкладу навчальних занять, ураховуючи вимоги СЕС, уникаючи перевантаження учнів, протягом навчального дня та тижня

Адміністрація

Постійно

4.

Організувати контроль дотримання вимог техніки безпеки, основ безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних вимог

Адміністрація,

профспілковий комітет

Постійно

5.

Здійснювати збалансоване, гаряче, раціональне, харчування учнів школи. Забезпечити контроль якості продуктів та технології приготування їжі.

Адміністрація, медсестра, комірник, соціальний педагог

Постійно

6.

Забезпечити тепловий режим в школі в осінньо-зимовий період

Адміністрація

Постійно

7.

Забезпечити утримання спортивних приміщень, інвентарю в робочому стані та його поновлення.

Адміністрація, вчителі фізкультури

Постійно

8.

Поповнювати лікарськими препаратами аптечки медичного кабінету, спортивного залу, шкільних майстерень.

Адміністрація, медсестра

Щорічно

9.

Проводити семінари, тренінги, лекції для педагогічних працівників із питань формування здоров’язберігаючого середовища.

Адміністрація, оргкомітет

Щорічно

10.

Розробити план виховних заходів. Організувати діяльність класних керівників на реалізацію програми.

Адміністрація

Щороку

ІІІ. Екологічно-просвітницька робота

11.

Місячник екологічної освіти (свята, ранки, диспути, акції, бесіди тощо )

Традиційний День здоров’я.

 

ЗВР, класні керівники

Квітень

12.

Участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН

Учителі-наукові керівники

Постійно

13.

Зустрічі класних колективів  з екологом району

ЗВР

Раз на рік

14

Організувати заняття ДЮП. Проводити презентацію їхньої роботи перед школярами.

Керівник гуртка

Згідно плану

15.

Трудові десанти «Чисте шкільне подвір’я», «Квітучі клумби»,  «Зелені кабінети», «Посади дерево», «Наша турбота – птахам» тощо.

Вчителі біології, трудового на- вчання, класні керівники

Протягом року

16.

Участь у Всеукраїнських конкурсах присвячених охороні навколишнього середовища та здоровому способу життя

ЗВР, вчителі

Щорічно

 

ІV. Співпраця з громадськістю та закладами  сприяння здоров’ю

 

17.

Медичний огляд дітей у ЦРЛ. Моніторинг стану здоров’я школярів.

ЦРЛ, батьки, медсестра, класні керівники

Раз у рік

18.

Продовжувати роз’яснювальну роботу серед батьків щодо оздоровлення дітей в таборі «Дивокрай»

Класні керівники

Щороку 

19.

Відслідковувати стан здоров’я учнів, консультувати учасників освітнього процесу, а при необхідності надавати медичну допомогу.

ЦРЛ, медсестра

Постійно.

20.

Організовувати зустрічі учнів, учителів та батьків з лікарями та представниками ССС,  ЦСССДМ

ЗВР, класні керівники

Щорічно           на виховних годинах, лекторіях

ІІІ. Фінансування

Фінансування програми здійснюється з державного бюджету й інших джерел, використання яких не заборонено чинним законодавством. Ряд заходів програми здійснюється на громадських засадах.

ІV. Очікуваний результат

  1. Створення комфортних умов перебування дитини у школі, раціональна організація навчальної діяльності, її цілісна перебудова відповідно до медичних, санітарно-гігієнічних норм, що забезпечить збереження й укріплення здоров'я учасників навчально-виховного процесу.
  2. Перетворення освітного процесу у спільну діяльність усіх його учасників і громадськості, спрямовану на досягнення стану повного фізичного, духовного та соціального благополуччя особистості.
  3. Підготовка учнів до самостійного життя, формування адекватних механізмів фізіологічної, психологічної, соціальної адаптації до оточуючого середовища, готовність до самостійного здорового способу життя.
  4. Об'єднання зусиль педагогічного колективу, медичних працівників, батьків для реалізації права дітей і підлітків на збереження та зміцнення фізичного здоров'я як найвищої соціальної цінності та права громадян на безпечні й нешкідливі умови праці та навчання.

 

Єдина Україна!
Фінансова публічність
Я маю право!
Соціально-психологічна служба Виховна робота
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання початкові класи
Карта проїзду
Форма входа
Архів новин
Календар
«  Июль 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Відділ освіти Маньківської РДА
Рогівська ЗОШ
Пошук

Copyright MyCorp © 2020