Меню сайту
Untitled
До уваги !!!
Департамент освіти
ЧОІПОППЧОР
ПедПреса
МОНУ
Наше опитування
Чи подобається Вам наша школа

Результат опроса Результаты Все опросы нашего сайта Архив опросов

Всего голосовало: 575
Статистика

Вчимося захищати себе від насильства

Насильство та      жорстоке   поводження – головні причини болю та страждань і навіть  смерті серед підлітків.

Насильство – це будь-які навмисні дії одної людини по відношенню до іншої, які порушують її конституційні права й свободи і наносять їй моральну шкоду, шкоду її фізичному чи психічному здоров’ю. Воно       може бути фізичним, психологічним і сексуальним.

Фізичне насильство – це нанесення тілесних ушкоджень, які завдають болю, призводять до порушень психічного та фізичного здоров’я, чи навіть смерті; це штовхання і смикання; удари, стусани, побиття; знущання, викручування рук; жбурляння предметів; спроби задушити.

Емоційне або психологічне насильство – це тиск на психіку іншої людини, який проявляється у нанесенні словесних образ, погроз, залякуванні, переслідуванні, а саме :

- ігнорування твоїх почуттів і потреб;

- залякування;

- погрози;

- безпідставні покарання;

- нанесення шкоди твоїй домашній тварині;

- нищення особистих речей;

- навіювання почуття провини і страху;

- брехня, звинувачення, приниження, прізвиська;

- поводження з тобою як з слугою.

Сексуальне насильство – це зазіхання на статеву недоторканість особи, а також дії сексуального характеру по відношенню до неповнолітнього; небажані сексуальні дотики; домагання, згвалтування; неприродні сексуальні дії; примус до проституції; небажання застосовувати контрацепцію;

 Як дівчата,   так   і   хлопці  підліткового   віку можуть переживати всі форми насильства та жорстокого поводження. Вони можуть траплятися як удома, так і у школі чи на вулиці, і можуть походити від членів сім’ї, так само як і від інших дорослих і підлітків, які можуть бути знайомі або незнайомі підліткові.

Насильству  та  жорстокому  поводженню  можна запобігти, а у випадку коли вони трапляються, на них треба ефективно та негайно реагувати!

Що робити, якщо ти став жертвою шкільного насилля чи знаєш, що когось ображають?

1.     Розкажи про це дорослим – батькам, класному керівнику, директору школи, психологу.

2.     Уникайте місць, в яких можна стати жертвою шкільного насилля.

3.     Ходи разом з друзями.

4.     Нападнику важливо, щоб ти звернув на нього увагу, боявся його, то намагайся не помічати його ігноруй виклики у твою адресу.

Правила які допоможуть запобігти насильству в сім’ї:

1.     Продумайте свої дії в тому випадку, якщо акт насильства вже відбувався і може повторитися знову;

2.     Розповідайте про насильство тим, кому ви довіряєте (друзям родичам);

3.     Знайдіть таке місце ,куди ви змогли б піти у випадку небезпеки;

4.     Підготуйте документи (паспорт,свідоцтво про народження, і т., д.) гроші та інші необхідні речі та покладіть їх в одне місце, так щоб у будь-який момент ви змогли б їх легко взяти і втекти з ними

5.     Якщо ситуація критична, то залишайте будинок негайно, навіть якщо вам не вдалося взяти необхідні речі;

6.     Заздалегідь довідайтесь телефони та адреси місцевих служб , які зможуть надати необхідну підтримку (соціальні служби, телефони довіри, телефон  дільничого  інспектора, служби у справах неповнолітніх).

Правила які допоможуть запобігти насильству на вулиці:

1.     В пізній час не ходіть одні по вулиці;

2.     Знайте елементарні прийоми самооборони;

3.     Продумайте свої дії в тому випадку, якщо акт насильства можливий;

4.     Майте при собі один з засобів безпеки:  газовий балончик дезодорант, пилочку…. Та продумайте їх використання в разі здійснення акту насильства;

5.     Відчуваєте небезпеку – терміново тікайте;

6.     На вас напали – кричіть, біжіть, привертайте до себе увагу;

7.     Телефонуйте до міліції, швидкої ,

8.     Виключіть непорозуміння: будьте впевнені , що ваш знайомий друг знає межі дозволеного;

9.     Не впускайте в будинок незнайомців особливо, якщо ви почуваєте себе не спокійно;

10.      Не сідайте з незнайомцями до ліфту;

Повідомлення для підлітків

1. Поговори зі своїми батьками або іншими відповідальними дорослими про те, що ти можеш зробити для того, щоб не піддаватися насильству.

2. Наскільки це можливо, намагайся не бувати в місцях, де ти можеш піддатися насильству.

3. Якщо ти опинився (опинилася) у середовищі, в якому ти відчуваєш небезпеку, піди з цього місця якнайшвидше.

4. Якщо хтось намагається схилити тебе до сексуального контакту, чітко дай зрозумітисвоїми словами та діями, що ти цього не хочеш. У разі потреби поклич на допомогу.

5. Розбіжності та суперечки можуть траплятися час від часу. Якщо вони трапляються, намагайся  зберігати  спокій  і  вирішувати  їх  ненасильницькими  методами.  Докладай усіх зусиль для того, щоб не провокувати насильства та не відповідати на провокацію насильством.

6. Якщо до тебе було застосовано фізичне чи сексуальне насильство або тебе змусили зробити щось, чого ти не хотів (не хотіла), негайно повідом про це своїх друзів, батьків або інших відповідних служб. Вони можуть надати тобі необхідний допомогу і підтримку, запобігти повторним актам насильства та притягнути зловмисників до відповідальності.

Повідомлення для батьків

Що вам потрібно знати:

1. Обговорення проблеми насильства з вашим сином або донькою може допомогти

їм захиститися себе. При цьому підвищується вірогідність того, що вони звернуться по допомогу у разі, якщо стануть жертвами насильства.

2.  Співпраця  з  іншими  батьками  та  окремо  взятими  людьми  з  метою  боротьби  з насильством можуть змінити життя вашого сина або доньки, так само як і багатьох інших дітей і підлітків.

Що вам потрібно робити:

1. Говоріть зі своїм сином або донькою про те, як уникнути насильства, і куди звернутись, якщо вони стали жертвами насильства.

2. Ви можете підняти такі питання:

- Важливість мирного вирішення розбіжностей і суперечок, якщо вони виникають;

- Небезпека носіння зброї, погроз людям зброєю або використання її;

- Важливість уникнення місць, де до них може бути застосоване насильство;

- Вибір піти, якщо вони опинилися у загрозливій ситуації;

- Як чітко відмовити в небажаному сексуальному контакті за допомогою слів і дій та як покликати на допомогу у разі потреби;

- Наскільки важливо повідомити вас або інших відповідних служб, якщо і коли вони пережили насильство;

3. Давайте приклад власною поведінкою -   не застосовуйте насильства у вирішенні питань з вашим сином або донькою, а також з іншими людьми.

4. Співпрацюйте з членами суспільства з метою інформування про небезпеки насильства, докладайте  зусиль  для  того,  щоб  запобігти  йому  та  притягнути  зловмисників  до відповідальності.

       Булінг - це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї дитини або групи дітей по відношенню до іншої дитини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом. Причин — безліч, а жертвою може стати кожен, хто не вписався у рамки того чи іншого колективу.

Типовими ознаками булінгу (цькування) є:

  • систематичність (повторюваність) діяння;
  • наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);
  • дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Заходи

Маньківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

щодо профілактики булінгу (цькування) в учнівському середовищі

на 2018-2019 навчальний рік

  1. Урок спілкування «Стоп боулінгу!» спільно з начальником Маньківського районного відділу державної виконавчої служби Головного державного управління юстиції у Черкаській області Мельник В.В.

10.09.2018

Мельник В.В.

  1. Година спілкування «Психічне насилля в сім’ї» для учнів 4-х класів спільно з спеціалістом ДРАЦСу Ревою О.В.

22.10.2018

Рева О.В.

  1. Профілактична бесіда "Як зберегти психічне здоров'я, знайти друзів і не нажити ворогів" з учнями 5-А класу.

Вересень, 2018

Практичний психолог Гончарук Г.Д.

  1. Казково-правова вікторину «Знай свої права» для учнів 6-В класу.

Вересень, 2018

Педагог-організатор

Горкун А.Ю.

  1. Заняття з елементами тренінгу "Хто ти, Людино" з учнями 10-В класу.

Вересень, 2018

Гончарук Г.Д.

  1. Пошукова гра "За законами країни" для учнів 1-А та 4-В класів.

11.10.2018

Мельник Л.В.

  1. Година спілкування "Сучасне рабство. Як від нього вберегтися?" з учнями 10-А класу.

Гончарук Г.Д.

  1. "Урок справедливості" для учнів 1-А та 4-В класів спільно з працівниками суду.

20.11.2018

Маренюк В.Л.

  1. Бесіда "Толерантність - запорука дружніх стосунків" для учнів 6-х класів.

16.11.2018

Гончарук Г.Д.

  1. Відкрита виховна година "Кібербулінг" для учнів 9-11-х класів.

28.11.2018

Дишлюк О.В.

  1. Батьківський лекторій у початковій школі «П’ять мов любові».

04.12.2018

Соціальний педагог

Мельник Л.В.

  1. Круглий стіл-диспут «Ми проти насильства» для учнів 10-х класів.

11.12.2018

Учасники гуртка «Ми – громадяни України» Олійник О.П.

  1. Відеолекторій "Зупинимо булінг разом!" для учнів 5-6 класів.

12.12.2018

Мельник Л.В.

  1. Відеолекторіїй "Стоп боулінг!" для учнів 10-х класів.

17.12.2018

Мельник Л.В.

  1. Анкетування учнів 7-8 класів «Насильство та його прояви в дитячому середовищі».

Лютий, 2019

Мельник Л.В.

  1. Тренінгове заняття для учнів 7-х класів «Вчимося спілкуватися без конфліктів».

Лютий, 2018

Гончарук Г.Д.

  1. Тест на виявлення рівня гуманності взаємовідносин батьків з учнями

(3-4 класи).

Лютий, 2019

Мельник Л.В.

  1. Ділова гра для учнів 8-х класів «Формування навичок позитивного позитивного спілкування».

Березень, 2019

Гончарук Г.Д.

  1. Тренінгові заняття «Профілактика боулінгу в школі».

Березень, 2019

Учасник гуртка «Рівний-рівному»

Мельник Л.В.

  1. Круглий стіл для класних керівників «Безпечна школа. Маски боулінгу».

Березень, 2019

Лук’яненко О.Д.

  1. Профілактична бесіда з учнями 2-х класів «Чому люди сваряться?».

Березень, 2019

Гончарук Г.Д.

  1. Інструкція для дітей, батьків, вчителів «Як побороти боулінг» (корисні правила-поради).

Березень, 2019

Мельник Л.В.

  1. Інформаційно-профілактичний захід «STOP Булінг!».

Квітень, 2019

Мельник Л.В.

  1. Профілактична бесіда для учнів 11-х класів «Доброзичливість, відвертість і довіра – цінності толерантної людини».

Квітень, 2019

Гончарук Г.Д.

  1. Вправа-гра «Збери прислів’я» для учнів 4-х класів (прислів’я та висловлювання про конфлікти).

Квітень, 2019

Гончарук Г.Д.

  1. Корекційна бесіда з учнями 10-х класів «Проблеми спілкування та шляхи їх подолання».

Травень, 2019

Гончарук Г.Д.

  1. Вправа-гра «Штовхалки без слів» для учнів 3-х класів.

Травень, 2019

Гончарук Г.Д.

  1. Перегляд відеороликів «Безпечна школа», «Обережно, боулінг!», «Насильство в школі».

Впродовж року

Психологічна служба

  1. Консультативний пункт «Скринька довіри».

Впродовж року

Гончарук Г.Д.

Єдина Україна!
Фінансова публічність
Я маю право!
Дистанційне навчання!
Карта проїзду
Форма входа
Архів новин
Календар
«  Сентябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту

Відділ освіти Маньківської РДА
Рогівська ЗОШ
Пошук

Copyright MyCorp © 2019